En dans på Rosor.

 Just nu är inte livet en Dans på rosor, men man har ju sina svängningar, en del saker att tänka på, och lyssna på, det jag måste lyssna på framför allt är mitt eget hjärta, jag ska följa mitt hjärta för den vet bäst, tänker jag med min hjärna så blir det ju oftast så fel ;)

Snart är skolveckan slut, gud så härligt, tycker det har gått hur snabbt som helst denna veckan, lugn skolvecka faktiskt, sånt gillar jag , fick alla rätt på el provet också, varför är jag så bäst? :)

Nu är det helg igen , TAGGA? inte för jag vet vad jag ska göra men ändå.. Kom och tänka på en sak som bersan sa sist gång jag träffa honom - Dom säger att blondiner är dumma, men när jag kollar på dig så börjar jag fan undra.
Haha fan vad kass du är (A)
nu ska jag lägga mig ner i min nybäddade säng och sleeeeppaa, i need that . Behöver verkligen sova ut, orkar verligen inte gå upp på morgorna längre, KNAS.
Ajde hörs i morgon. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0