...


Tiden går så jävla fort, och jag har mått så jävla bra, men jag gråter faktiskt inte över horungar, varför ska man slösa tiden i livet på en som leker något han inte är? tyvärr har viktigare saker för mig.
När man är ``fri som en fågel`` haha sån fjortis mycket ont, förlåt jag säger vad jag tycker och jag kan göra det framför dig om du vill? eller nej ? kanske ska ta det på SMS i stället? HAHAHAHAH.
Anyway, jag älskar livet, skolan går så mycket bättre och jag koncenterar mig bättre , grym är jag :)
Sen har madde kommit tillbaka till skolan, äntligen, jag har saknat henne så :)
Men nu ska jag fortsätta lyssna på min musik och sen typ sova? men vissa börjar ju tio över tolv i morgon , Hell yeah :)
vi hörs senare, jallabye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0