fuck you.

  Visst har jag haft ett svårt liv , men jag lever än , försöker leva på mitt sätt för jag söker sanningen, vill inte se något mer som är falskt, för jag har tröttnat på den skiten , sluta spela, VAR EN MAN. Vill inte höra några lögner, fan det är slut, du kan packa dina saker ta din väska och springa ut, försvinn från mitt liv, vill aldrig mera se dig, har du lekt med kärlek så är det mitt problem? NEJ, vill inte ha kontakt, eller vara din vän, du har sabbat allting du är värdelös för mig, hur kan du tro att du kan komma när du vill, hur kan du tro att du kan leka med mig, LJUG LITE TILL, jag har slutat att tro på dig, och alla dina lögner, dra från mitt liv, JAG HAR REDAN GLÖMT DIG, raderat alla minnen allt som jag trodde var bra, kärleken exesterar inte längre för mig idag .


Du tror du har sabbat mitt liv att jag inte kan ta nya kliv , du vet vart dörren är så snälla bara gå din väg för jag vill aldrig mer se dig igen, eller höra dina lögner , aldrig igen och du kan drömma om att vara min vän.
Du har sabbat det här och det är FAN DITT EGET FEl, för du är inget värd, du har tagit steget ner, vill inte se dig mer eller höra dina ord, för kärleken jag hade för dig den bara dog, när jag börja lita på dig då svek du mig direkt, så jag gick egenom detta, för jag trodde du var den rätta, men FUCK YOU för att jag trodde du var den perfekta.

Du bara snackar om min döda släkt? vilket svin, det är lungt när jag är kåt så bara ringer jag ******
Vad kan han göra förutom att visa finger? när han måste visa leg för att få se sagan om ringen ;)
och om Emil skulle ta fram den skulle du suga av den, ja men ta åt dig, bara kom om du vågar för du är ungefär lika mycket gangster som påven. Blås vem du vill, men ALDRIG KROATER.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nemoj samo reci da si ti hrvat ?!?!?! hahahahaha. du ser ju inte ut som en kroat någonstans :o

2011-01-01 @ 18:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0