Jag kan spelet utantill.

 
Jag blir lite smått irriterad på saker som går runt i min omgivning och på folk som tror dom vet saker om mig va, jävla pissluffare, det finns ingen som vet ett piss om hela mitt liv ;) så sluta sprid falska rykten.
Ni trodde jag buggade ur va? nej, det ända jag har gjort är att sluta lyssna på era saker som kommer ut från era fula munnar. så ASTALAVISTA horungar :D
Sen finns det ju såna som lyssnar på rykten och skaller, jag har bara en sak att säga till er: REGEL NUMMER ETT MANNEN, SLUTA FÖLJ RYKTERNA.
Lyssna. det verkar inte som dina två hjärnceller, där en sitter i rullstol och den andra putter på, förstår innebördet av hund, det finns ett arabiskt ord för det som är KELB, det är en sån hund jag menar.
Sen Lina nilsson,största mytomanen,som är sån fejk, du är för keff för rebecca, vem lura vem ? men fatta du inte planen jag snodde dina friends, och vadå röka på ska jag ge dig laveter den ända drogen du har tagit är huvudvärkstabletten ? skaffa dig ett liv,och ge upp någongång, du ger dig själv dåliga vibbar, och är det så du vill ha det så fortsätt hur du vill, men dra inte in mitt namn igen .
även fast jag och du vet att jag är så mycket bättre än dig så får du leva med det tyvärr, du som bor i bonnelandet, haha.. mjölka dina kossor i stället för att leka tuff bakom datorn.. ett. två,tre,fyra,och fem stycken, och det var hela invånarantalet i hela bygden  ;D

REBECCA I DIN PANNA, KOMMER ALLTID VARA KUNG ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0