LOV.NU

 LOV LOV OCH ÅTER LOV, Så mycket jag suttit här och klagat att skolan går mig på nerverna, nu slipper ni det i två veckor iallafall, Sen har jag APU, det är asså Prao, så ska praktisera på ett dagis här i sylte där jag bor, i fem hela veckor ska jag praktisera, snacka om att jag kommer vara död eller? sen efter det så har vi en vecka skola, sen är det lov igen, SPORTlov, livet går så mycket bättre nu, haha :) skolan gör allt. Men nu jävlar är det lov, ska bli så fucking skönt, fast jag kommer sakna min klass, kan inte vara ifrån dom en dag innan jag saknar dom, och nu är det två veckor.. TÄnk sen på sommarlovet, jag kommer ju dö utan dom :( haha.. I loveu .
Sista dagen i skolan börja med att vi samlas i klassrummet och få se prov, gick väl hyfsat, hade ETT ig ,och det var senaste provet i matte. :S
Sen fick vi fika, typ godis,pepparkaka,julmust, clemetin och sånt.
Sen fick vi gå till aulan och lyssna på dom som sjung. haha :)
Och nu sitter jag hemma, slutade klockan elva, riktigt skönt, så nu ska jag fortsätta lyssna på musik och leva livet så länge det varar. PUSHEEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0