No rubrik

 Nu var det dax att vakna, klockan är tolv och jag har har sovit i hur många timmar som helst, det behövde jag :)
Igår var jag med Sandra, på överby senare istan ,kom fram en tant till oss i oden, hon hade en väska med en KATT i `(?) så tog hon upp den och sa att hon skulle sälja den för en krona, Sen sa hon att jag och katten skulle passa ihop för jag hade snygga skor och ben, och katten var snygg? :S hahah.. gud, jag och sandra ville dö, men vi höll oss för skratt, POKERFACE ?  ;)

Torsdag idag, och i morgon är det nyår, jag får se hur det blir faktiskt, men TAGGA.
Idag blir det väl träffa Sandra kanske? fast hon har åkt till överby för leta platttång, och neej, jag orkar inte åka till överby idag ;) men nästa vecka.. då är jag återställd haha :)
Vi hörs senare ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0