Onsdag (?)

 Jag vaknar upp och är osäker på om det är tisdag eller onsdag ? Men så fick jag sätta på Tv:N för att kolla vilket som stämde, och det är onsdag, Gud vad dagarna går snabbt när man är och handlar hela tiden, har vart i fyra dagar och handlat på överby nu, köpt massa tröjor,smink,SKOR,nagellack,smycken,lösögonfranssar,underkläder, Massa :) Tänkte att igår var det sista gången jag var och handla, så skulle jag och sandra till stan för att käka bara, och så klart så går hon in i affärer och kolla, såklart jag måste köpa ännu mer, detta är farligt . Anyway, nu sitter jag och äter frukost och lyssnar på musik, ska snart dra mig till stallet, har verkligen ingen lust men jag måste... Sen efter stallet, gissa vart jag ska då.. ÖVERBY <3 hahahah... jag vet.. jag ska med sandra så ska inte handla något.. jag ska försöka säga nej till att köpa något, måste stå emot :) haha.. Vi hörs senare, iii love yaa :)

Kommentarer
Postat av: Bexx(L´

ÄLSKA ATT SHOPPA:D<3<3<3

2010-12-29 @ 15:06:26
URL: http://www.nattstad.se/Bexx.johansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0