Söndag.

 Bilden på mig och mikaela. sexig ha ;)haha..
Sitter hemma hos pappa, jag har blivit sjuk.. IGEN ? hostar, feber,förskyld ont i kroppen, och ändå vill jag till skolan i morgon, för man känner att det snart är slut , så blir det jullov wööö.. Inget stall för mig i dag heller. men i morgon så, hoppas jag blir lite bättre iallafall.. Så är det ju lucia i morgon också.. och det innebär gratis pepparkakor i skolan.. därför ska jag till skolan i morgon.. HAH.
Förutom att jag är förskyld så mår jag toppen.. Linuz, helt dum i huvudet? fjortiss.. Konstigt nog så fick jag sms igår av axel var det du som skrev kanske? :S Förlåt att jag nämner namn.. men jag står alltid för vem jag tycker och vad jag tycker.


nu hoppas jag in i duschen, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0