Tiden rinner förbi ?

 Förlåt för dålig upptarering för dagen, men något inlägg fick ni läsa i morse iallafall :)
Kan ni förstå att tiden går så himla fort? en bild är från sommras, och bara för det så var jag och sandra tvungna att ta en likadan bild på samma ställe nu på vintern, känns som sommarbilden var igår, men det är den ikke, det är några månader sen, saknar verkligen sommaren .. Jag, Sandra,kumel,Hashim och anel , kul hade vi iallafall :)
Jag och Sandra kommer aldrig släppa taget om varandra heller, även fast vi har lite pauser från att umgås med varandra, det är ju bara bra egentligen för då blir det så mycket roligare när man börjar umgås igen :)
Problemet med vintern är att om man jämför kläderna vi har på sommaren med vintern, så är ju sommarkläderna såå mycket snyggare? KOLLA BARA.. ooh jag vill ha sommar :)
Och denna sommaren ska bli perfekt. Sommaren tvååå tusen elllvaaaa.
I morgon är det nytt år, hur ska ni fira det då ? :)
Hoppas på ett bra år iallafall, som ska bli perfekt, och det året fyller man ju arton också.
Det tråkigaste är väl att Sandra inte blir arton det året, så jag får vänta på henne, men det är lungt, har hela livet framför mig ;)

Håller just nu på med att ladda ner en film som jag ska kolla på .. Hoppas den är bra, sen ska jag sova för är riktigt trött. Så vi höres i morgon . Puss , i love you#

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0