Till dig,

  BILD BRIST, mamma tvinga mig läsa boken, :) men det var ju längesen jag gjorde det arbetet .


 Men du.. så här ere..

Du ser mig
gå förbi, dina tankar börjar snurra, jag ger dig en sekund, så ge mig mer än bara blickar.
du kladdar på min kropp, men alla blickar som jag har fått.
Haha, jag spelar inte svår, men trodde du det kunde bli vi två ?  DU MÅSTE GE MIG MER.
Ge mig ,ge mig , ge mig något mer , något att jobba mer,
ge mig ge mig något mer jag vill ha mycket mer.

Stackars lilla vän, tror du att du har en chans?
Du dansar till min puls, jag skrattar för mig sjäv en stund.
spelet kan jag utantill och just nu har du ingenting, så ge mig lite mer:) '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0