Tur i oturen

 Plask plask, usch vad jag hatar när det töar och allt blir till plask, det värsta som finns, MEN pågrund av allt snö och at tdet töar så blir ju snön tyngre, och den älskade snön gjorde så vi fick gå hem halv tio i morse när vi egentligen skulle slutat klockan fyra, och i morgon kanske vi är lediga hela dagen, får hoppas på det (Y) 222YUH <---- MIN KATTS HÄLSNING, han är här och trampar hela tiden, haha ibland är han lite jobbig;) sm i morse när han sprang runt med en tampong i munnen, haha självklart oanvänd så tro inget annat, och när jag gåår upp på morgonen för att ta bort den så han kan hålla tyst så tar han den i munnen och springer iväg, sen efter det hitta jag inte tampongen, men han slutade.. en halv timma senare hörde jag att han hade den igen, VADÅ GÖMMA? jag behöver faktiskt sova när det är skola och så '-.- Men nu är det snart helg, och på TISDAG så fyller jag år ;) biig giiirl, :)
Nu ska jag käka, hörs sen. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i förskott

2010-12-16 @ 16:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0