ÄR SHOPPING EN TJEJGREJJ!?

 Jag Tycker Absolut både killar och tjejer kan Shoppa! Men jag tycker dock inte killar ska kalla de `` JA IDAG SKA JAG UT OCH SHOPPA`` Dom kan säga mer: SKa ut och köpa lite kläder , eller typ, ``jag ska ut och röja affärerna idag JAO`` Haha, nejmen, men jag tycker inte en kille ska säga att den ska ut och shoppa, isf, UT OCH HANDLA KLÄDER! eler något sånt liknande.

Här är lite Andra Tankar om SHopping som är en ``tjejgrejj``


Marco Säger: 

Jag brukar inte shoppa ofta, men när man är i stan och så, så ser man andra folk som shoppar helatiden och man ser att dom går med olika påsar från olika affärer tex, Kvinno/ män affärer, men för det mästa brukar väl tjejer shoppa det är la det jag ser med shopping

Crille säger:  nej för fan, jag skulle shoppa varje dag om jag hade råd xD

Andreas Säger: nej, shoppar själv så;p¨

MarKo säger: Det är e tjej grej, tjejer bryr sig mer om sitt utseende än killar, därför vill dom ha mer snygga,moderna kläder.

Oskar säger: Nej Det är både för killar och tjejer, Det är kul att shoppa!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

lär dig att göra citattecken kanske ?

2010-04-12 @ 01:28:33
Postat av: Anonym

haha frågesport :)

2010-04-22 @ 22:28:02
Postat av: Anonym

hahahhahahahhahaa

2010-04-23 @ 13:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0