Aron(L)Becca

 Längtar till i morgon, då ska jag cykla till stallet, till sötnosen, jag hoppas bara på bra väder, då skulle de vara perfekt! kolla så vacker häst han är! (L)

Jag Vakna tidigt i morse, Jag bara shiit, vad e klockan, är de skola idag eller är de helg? sen kom jag på, jo de är helg, SKÖÖÖÖNT, så somna jag om ! Gud vad stressad jag var. HAHA!

Jag somna vid halv 1 iår;O hahaha, och vakna 11. Snacka om trött, känns som jag slösa bort natten lite när jag somna så tidigt.

Nu är det Lördag iallafall, finns ingenting att göra, FÖRSLAG?

Och ni som kommenterar onödiga kommentarer , dom kommer jag ta bort, pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin häst!

2010-03-27 @ 12:35:06
Postat av: Anonym

GUd vad fin bild!

Jag älskar din blogg!

2010-03-27 @ 12:35:50
URL: http://lisakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

KOLLA MIN BLOGG KOLLA MIN BLOGG KOLLA MIN BLOGG KOLLA MIN BLOGG

2010-03-27 @ 12:36:21
URL: http:// feliciadelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0