DÅLIG UPPTATERING!

  Jahopp, Då var de Lördag igen, och tiden går så fort, Jag tror det var ungefär en vecka sen jag skrev här, men jag har haft världigt mycket att göra, har fått privata meddelanden på facebook,bilddagboken och på min HETING.se, folk undrar, har du slutat blogga? varför? när ska du skriva i din blogg? :O
Nej, jag har inte slutat blogga, men jag tycker att skriver man en gång om dagen, vad man har gjort och så, så blir de inte så mycket för mig att skriva, för jag gör inte så mycket:)
Vi har haft lov och så, så då har man inte tid att sitta vid datorn, eller hur?
Igår var de en torr fredag, hände väl inte så speciellt mycket;)
Och idag är det Lördag, och jag ska INTE till stallet, de får bli i morgon i stället, har bytt lördagen till söndagen i stället, de blir mycket bättre så.
Igår var jag ute och gick med Tizze i typ en timma kanske, och jag hade min mobil i fickan, och hade den på vibration, när jag skulle kolla min mobil så hade jag  59 MISSADE SAMTAL,  Vadå beroende av mej ? och nej, jag överdriver inte, det var så många missade samtal, ni kan fråga tizze för jag visade honom, han sa bara till mig att han tycker synd om mig, :) Det är faktiskt ganska jobbigt, och busringningar HELA TIDEN, vart får alla mitt nummer ifrån? Svarar jag inte efter 2 gånger, så fattar ni väl att jag inte svarar 2 sekunder senare? Jag svarar inte när det är dolt längre, för de är ju bara busringningar, och jag vet att ni tycker de är kul att ringa mig, för jag får ju sån flipp på er, och de tycker ni är kul va? HAHA.
Så igår innan jag skulle möta Tizze, så skulle jag skriva till han på sms att JAG KOMMER NU jag hann bara skriva JAG, så började de ringa, jag klicka bort personen eftersom det var dolt nummer så fortsatta jag skriva KOMMER men då ringer de igen ? jag klickar bort, och hinner skriva NU, men då ringer de igen ? jag blev skit sur, men jag klicka bort igen, sen så skulle jag trycka på SKICKA, men vet ni vad? de hann ringa innan jag hann trycka på SKICKA, Fyfan vad irriterand jag blev då, så jag svarade i telefonen och typ bara VAAAD!? dom sa bara jag älskar dig , får jag knulla dig, bla bla bla, haha fucking småbarn ? Men det roligaste var att det var inte samma person som ringde hela tiden, dom sista gångerna VAR DE OLIKA NUMMER, för då var de inte skyddat, men jag har bestämmt mig, jag svarar inte dom nummer, som jag inte har på min mobil, så det är ingen idee att ringa mig längre , eller hur? :)
Nu tror jag ni blivit lite trötta på att läsa, för detta blev ju ganska långt:)
Nu ska jag äta, och sen gå till mormor, hörs i kväll!
Puss

Kommentarer
Postat av: Felicia

ÄNTLIGN SKREV DU !

2010-03-06 @ 12:33:03
Postat av: Gissa

Fan du skrev igen, trodde du gett upp din blogg, patetiska männsika:)

2010-03-06 @ 12:33:29
Postat av: 6 iiii

Jag gillart din bild

2010-03-06 @ 12:33:50
Postat av: Caroline

DITT NUMMER ÄR LÄTT DITT NUMMER ÄR LÄTT DITT NUMMER ÄR LÄTT!

2010-03-06 @ 12:34:26
URL: http://baradin.blogg
Postat av: Johanna

Du är den finaste och normalaste bloggar tjej som jag har sätt!

2010-03-06 @ 12:35:14
URL: http://inlove.blogg
Postat av: fans

Bättre än kissie!

Ser dubbelt så bättre ut, !

2010-03-06 @ 12:35:56
URL: http://baraduvetvem.se
Postat av: Anonym

L2 byta nummer ? :P

2010-03-10 @ 19:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0