HELGEN!

 Dålig Upptatering, Som vanligt! Men jag skriver lite då och då när de finns något att skriva om!
Kan ju inte riktigt berätta allt här,: S
Iallafall, Helgen har väl vart okej, Har vart med min älskling en del SANDRA!
Har alltid roligt med den tjejen, hon är klart bäst!
Igår var jag och Sandra hemma hos mej, cama lite med roligt folk, HAHA.
Sen drog vi ut..
VI HOPPAR ÖVER ETT STYCKE .
Jag och Sandra skratta n del igår, riktigt kul hade vi, !
Sen har jag haft ett jobbigt besluti helgen också, Men vad är de jag brukar sääga? ---- ---- -- <-- Life goes on!
Vet ni vad? Rebecca har fått 10 000 besökare på 3 veckor, Är inte det bra? ändå det jag skriver inte är så intressant?
Nu ska jag och Mikaela åka till stallet, en del att prata om.
Puss

Kommentarer
Postat av: heejj

Har du blivit blond? :D:D:D

2010-03-14 @ 12:26:17
Postat av: ..

10 000 är riktigt bra!

Vi prata omdig i skolan idag

2010-03-14 @ 12:26:44
URL: http://carolinegustafsson.se
Postat av: Hett

Blondiiie Barbie girl gillar vi !

men de saknas en docka. KEN!

2010-03-14 @ 12:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0