Helllgggg förfan!

 Visst Har helgen vart riktigt soft,! vart med sandra, Ovanligt? ooh nej, och mer blir de! Som ni ser så har våran fredag vart sådär, jag oskar,Sandra och marco satt hemma hos mig och cama på chatrulette, hahah, vi tog några flumm bilder också, haha, Riktigt kul hade vi, Älskar er :*
Lördagen Varrrrr chiilll !
Nu är det söndag, Har precis kommit hem från stallet, usch, det har blåst så mycket ute idag, ! Men jag är glad att komma hem för då finns det god mat!
Och i morgon är det skola, På tisdag är alla i barnochfritid lediga,haha KÄNN PÅ DEN FUCKERS! ska bli skönt att sova ut på morgonen mendans ni luffare sitter i skolbänken, HAHA! ha de så kul :*
På onsdag har vi bara en lektion, tror jag ? och på torsdag slutar vi halv 12. göötttaanns, vissa har ju väldigt tur!
Mitt liv har blivit sååå mycket lättare nu, jag är ingen HUND längre,, wiiihoo, haha!
Tänk att bara bryta ett band mellan två personer, kan göra livet så otroligt bra? LIVET LEKER (Y)
Han kan ta sin väska och dra från mitt liv, för alla gamla nära och kära, nu kommer jag tillbaka! Puuuuuussss ,(L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar må väldigt bra (Y)

2010-03-21 @ 16:54:48
Postat av: Alexander

Vackraste är d :O

2010-03-21 @ 16:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0