Min Bästa Vän!


Du förstår inte hur mycket du betyder för mig, Jag är ingenting utan dig , hoppas du förstår de!
Känner du dig ensam, så är du inte till besvär, för när du behöver mig kommer jag redan att vara där. För när alla andra svek, så var de du som stod kvar, du berätta för mig hur värdefull jag var, du är stjärnan som föll ifrån himlen ner till jorden, utan dig vore jag bara  en av miljoner, .
Det är svårt att förklara när ord inte räcker till, Kan inte ge dig allt jag önskar men du vet att jag vill. När vi är med varandra känns de som tiden stannar, du hjälpte mig upp ooch tog tillbaka min glädje, jag visste aldrig att VÄNSKAP kunde kännas så här RÄTT.
Sandra du är den vännen som jag alltid viljat ha, Varje andetag med dig känns så underbart, jag säger så mycket med det är sant, Du är min bästa vän så håll hårt i min hand!
Du har gett mig ett nytt liv, och något att tro på, Vi ska vara dom som klarar allt tillsammans och har jag dig vid sidan så skiter jag i allt annat!
Tillsammans varje dag, ska vi kämpat genom livet, att sakna dig en timme är som ett helt fucking liv, Jag älskardig så mycket, det går inte att beskriva, jag kan inte leva utan dig, jag måste vara med dig, jag kan inte andas utan dig , jag kan inte gå utan din luft jag måste vara med dig!
Varje dag är jag glad, att du finns hos mig än,de känns som när du kom till mig så hitta jag hem, vänskap utan gränser, ja vänskap utan ord , att leva utan dig Sandra ja då blir de fan svårt, om du mår bra, så mår jag bra, är du glad så är jag , För du är mitt allt, de måste du få höra,-
Mitt liv Stavas med SANDRA, nu vet jag vad ett liv är , Det är sann VÄNSKAP! 

Kommentarer
Postat av: Fannnns

Fint skriver av dig!

2010-03-18 @ 16:30:32
Postat av: mikaela

ja väldigt fint skrivet

2010-03-18 @ 16:46:27
Postat av: ALEX

SHH, abow poeten leker

2010-03-19 @ 15:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0