NU VET JAG!

 Äntligen har jag bestämt mig för vilken hårfärg jag ska färga till, alla som svarat på vad dom vill att jag ska färga har sagt BRUNT ELLER BLONT, bara för det tar jag svart! Jag beskriver mig med tre ord, JAG ÄR KUNG!  Sen ska jag beställa detta löshåret som är 60 cm för 990 kr ! Någon som kanske vet en bättre sida?
För jag behöver verkligen nytt löshår, tänkte först köpa löshår för 2000 sen tyckte jag att det bli ändå lite onödigt, för tänk om det blir fel ? men vill man vara fin får man lida pin ?

Jag har tappat min piericng till överläppen, så måste iväg och köpa ny sen ! och min navel piercing kliar? tror själva piercingen inte är så bra, menmen som jag brukar säga, life goes on, riktig BECCASTYLE! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0