This is Torture to me!

 Nu är äntligen Engelska natonella proven klara, ! gick väl sådär, ne, jag ska inte ljuga för er, det gick ganska dåligt, det var mycket svårare än förre året, men får hoppas på godkänt, eller vad tror ni ? Kanske dom kan kasta in ett G till mej ?
Skolan dödar mej, jag orkar inte med den mer, tänk om jag får gå ett år extra i Priv? ingen framtid, här kommer jag.
Engelskan och Matten är så svårt, när ska min hjärna börja förstå dem, ?

Idag är de Fredag också, ÄNTLIGEN!? Ska bli så skönt att få rensa hjärnan lite, haha! Vad finns de i min hjärna som jag måste rensa, INGET!

Igår var jag på lexiton Fritisgård , riktigt Goa folk!

George: Jag ska gå hem nu !
Rebecca: Ahh, fan vad skönt:)
Sandra: George får inte vara ute såhär tidigt
G OCH R : HAHAHAHHAHAHAHAHHAHH såhär tidigt.!
Sandra: Ojj försent menar jag.
HAHAHAHAH

Den var roligt:*

Kommentarer
Postat av: caroline

FAN VAD FULA

2010-03-26 @ 15:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0