VADÅ OTUR? :S

 Igår cyklade jag och mikaela till stallet, visst är vi duktiga?
Det börja med att vi kom på typ att de var halt på vägen efter några år vi cyklat.
Iallafall, Jag var Nära på att halka och ramla, mikaela kollade bakåt på mig, och skrattade, så RAMLA HON, hahah, där fick du som skratta åt mej först :O
Sen skulle vi typ rida bägga på Aron bara en liten bit, Så skulle mikaela hoppa upp på han med hjälp av en stol, Men aron Stod så klart inte stilla så mikaela ramla och snubbla på stolen, och låg ännu en gång till på marken.
Sen red vi en bit ut på vägen, så gjorde Aron ngt. så jag ramla av, och mikaela följde ju med mig ner på marken , och där ligger vi bägge och dör av skratt.
Senare på dagen när vi skulle till affären så välte mikaela alla matkorgar, HAHAHAHA,! så ho fick börja plocka upp dom .
HAHAHA! gud vad rolig dag !
Älskar dig micki :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0