så fucking döööd

 Lyckad Dag i går eller? nte för mig iallafall, allt var galet, men men, som sagt så går ju livet som en lisebergsbana UPP och NER, och det får man acceptera , exakt det är det som livet går ut på.
Somna vid 12 igår, haha, ! Men jag vakna vid 1 igen för att Linuz rindge och väckte mig, jag älskar dig baby, och allt kommer att ordna sig, tro mig, jag finns vid din sida :*
Men jag var ju så tvungen att gå upp klockan 8 i morse för pappa skulle hämta mig, alla skulle iväg så bara min lillebror hemma som jag måste passa, tur att han e lung, han sitter vid sin dator och spelar ooh skriker när han förlorar. HAH.
Nu väntar jag på att pappa ska komma hem med pizza.
Pusshej !

Kommentarer
Postat av: Anonym

grym är du ju !

2010-10-30 @ 14:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0