Sandra är söt när hon sover

 ooh Söötnosar, sitter hemma på en lördagskväll, pga det tråkiga pissevädret, det bara regnar och regnar, förut cykla man till stallet i detta väder, så är helt slutkörd..
Jag skrev tidigare att jag skulle till tandläkaren för att dra ut en tand, det gick hu bra som helst!(Y) När jag fick lungnandet så längte jag bara - vafan, varför händer det ingenting? vad var meningen med att ta det här.. haha men tydligen hade jag börjat kolla på muggen hos tandläkaren och klappat kranen och inte kunnat gå riktigt, dvs saker jag inte kommer ihåg, men att dra ut tanden var hur enkelt som helst, så tandskräcksmänniskor, ta lungnande det funkar perfekt!
Hade lite ont efteråt men man överlever ju.
Sov hos älsklingen i går, så får det bli idag igen! Love<3
Nu ska jag bara vänta tills han kommer hem så sticker jag ditåt, pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0