Söndag fucki`N morgon

 Godmorgon bloggläsare! inte mycketupptatering ha? hehe, skolan och stallet tar all min tid. YES jag har börjat rida igen, riktigt jävla skönt, livet blir så mkt enklare på hästryggen, ni som inte gillar hästar, ni borde testa!

Anyway, det har inte alls hänt så speciellt mycket, bara vart i skolan, stallet,sandra, och med min älskling Linuz.

har sovit hos baby idag, myyyspyss, jag älskar dig Linuz!

Jag ser verkligen fram emot tisdagen,FAST NE, ska till tandläkaren, ska dra ut en tand, och bara för jag har sån tandläkar skräck så ska jag få en tablett som gör mig lugnare.. mamma måste hänga med för jag kommer inte kunna gå hem ensam sen , kommer gå som ett fyllo. är jättenervös.. men man ska tänka possitivt, dom vill ju mitt bästa, dom ska inte döda mig direkt.

Sååjaa, nu ska jag in och väcka Linuz,pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0