Mycket ont.

 
Ja percis, jag har glasögon, det var inte många som visste ? nemen, jag har dom bara på skoltid, på lektionerna då!
Men nu är det dax, att förklara hur min ``underbara`` helg har vart, helt katastof faktiskt, helt galet, sov hos Linuz i lördags, vi var på fest men drog lika snabbt, tråkigt fifan ! Men sen söndagen var den sämsta i hela mitt liv, förlåt mamma :(
Men jag brukar oftast lära mig av mina misstag så :)
Iallafall, vi var på en lokalfest i strömslund, ganska mycket folk där, lite bråk här och där också, så därför har jag en sån jävla träningsvärk eftersom vi gick till strömslund och från strömslund, !

Anyway, kom från skolan precis, mycket mycket soft dag, började klockan 1 och sluta halv 4, det kallar jag chill !
Tack alla mina underbara vänner för att ni ställer upp för mig, jag uppskattar det verkligen ( becca drömmer) ställer upp? hahah noway..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0