Humöret (N)

 Mina söta små söötsnosar på bild!
Kan säga såhär, Mitt humör just nu är verkligen inte toppen ! Sen igår har jag vart irriterad, jag är trött, uttråkad, trött på folks lögner till mig, allt för att få komma bort från mig så ljuger ni ihop saker? Säg det rakt ut istället, horungar! :)
Speciellt EN, en som jag aldrig trodde skulle säga så till mig, men hn gjorde det.. haha..Fet lögn jög han om rakt framför mitt ansikte.. Men faktiskt.. i dont give a fuck det är era munnar och ni som är dubbelmoraler, inte mitt liv. Om ni vill vara såna fittor, fine ! var det..

Anyway Vakna halv 12 idag.. Fuck , jag som ska vända tillbaka dygnet.. skolan är ju om  dagar ! kul, fast ändå inte. Träffa alla igen ska bli roligt hehe :)

Kom hem rätt tidigt i går.. var ju ändå ute några timmar. Träffa Albin och axel, så börja det spöööregna så vi fick springa så vi kom under tak.. Jätteblöta var vi, sen kom Pontus så träffa vi lite folk och så, sen kolla vi film hemma hos pontus. Hehe En lätt förklaring på dagen  :D
Idag ska jag nog träffa Harry, om HAN orkar.. haha !
Hörs senare !
I love you .

// beeeecc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0