Måndag !

 Och nu är det måndag.. Bara en vecka kvar tills skolan börjar,hmm, rätt kul ändå och få träffa sina käära vänner som man inte träffat på helasommaren.
Jag har inte hunnit bloggat alls, har inte haft så mycket att skriva om.. Har vart med HArry för det mesta, pontus och kevin.. vi har ju inte gjort så mycket, även fast vi har haftroligt haha.. SKulle träffa kevin idag, men det bara regnar och regnar så har inggen lust alls att gå ut.

I lördags var jag på bröllop min morbror gifte sig, Så nu heter dom Sofia Brink och Jonas Brink, Grattis till er, love you !
Det var vääldigt roligt på brölloppet, jag drog från festen rättt tidigt, orka inte vara kvar.
I kyrkan så sjung jag också, Fattar inte hurjag vågade ställa mig där och sjunga för alla random folk.. Men jag hade ju lovat sofia och jOnas så kände att jag var lite tvungen. Det gick väl rätt sådär, men lät ju inte så jättabra..  sjung den låten HALLELUJAH, med mollysanden  på svenska.. FInns på film också, kan lägga upp den här någon dag.

Har hittat en jävla massa bilder sen i vintras, guuud vad roligt vi hade i vintras, saknar det så :( jag och mikaela, jag och jonna.. vi gjorde en massa.. Nu på sommaren har vi tappat allt, har nog träffat jonna 3 gånger, och mikala 2 gånger under detta sommarlov, det är annntee brååå, men vaskamangöra, Life goes on..

Igår träffa Jag faktiskt sara, har inte träffat henne i sommras, så vi satt och prata en stund, sen träffa vi Tomat och så, Roliga människor.. haha :)

SÅ Blir nog ligga hemma idag ändå..

Hörs senare. eller i morgon, ska bli bättre på blogga nu.

Puss

// Beeecc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0