Pigg & Glaaaa

  God förmiddag ! Sitter här och äter mina nötter, haha jag är redan mätt, men det är såå gott ! klockan är halv tre och jag har ätit pommes, mackor,kladdkakssmet och nötter.. jag tror jag har ätit för en hel vecka.. Mår illa så mycket jag har ätit. Men det är liksom No stop.
Jag är inte trött idag, och dagen känns bra, inte för att jag vet vad jag ska göra men det känns som om det komemr bli en bra dag.

Juste, berätta jag att jag och mikaela ska börja jobba ihop ? Nifledare, börjar vecka 37, vi kommer att ha en egen grubb med barn som är 7-8 år gamla, ska bli jättekul ju hehe !

Nu ska jag platta håret sen göra mig i ordning tänkte jag.

Btw: Sööt bild på MIg och Linus Nyberg när vi var små hihi .

Hörs sen pussilipuss !

/ beeeccc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0