Skoooolaa..

  Godmorgon Bloggläsare ;)  Jag antar att ni redan har sätt denna bilden, men har lite bildbrist på datorn just nu, har en del bilder på mobilen, men jag har inte orkar överföra dom till datorn.
Skolan har ju börjat.. Faktiskt så har vi det väldigt skönt.. Började i Måndags, var där i 45min för att bara gå egenom vad som skulle hända veckan framöver.. Tisdagen var vi på knorren och gjorde lite olika aktiviteter, onsdag var vi lediga.. torsdag, det var då helvetet börja sätta igång.. Sluta halv 3 och våra lektioner börja.. Även fast det var rätt sköna lektioner ändå.
Idag är det Äntligen fredag, och jag slutar 11:00 idag, såå skönt schema har vi faktiskt ! Onsdagar slutar vi också 11 !! Men jag ser absolut inte fram måndag nu efter helgen, för att både måndag & Tisdag slutar jag 4 :(  ATt vara i skolan så länge är som att leka med döden.
95orna verkar tycka gymnasiet är roligt, det tyckte jag med i början (för två år sen) Men tro mig, ni kommer tröttna efter en vecka..
Min linje heter Barn&Fritid som ni nog redan vet..så i tvåan får man välja antingen barn .. eller fritid.. JAg valde fritid... Barn är mycket teori och såna grejer, Fritid är väldigt mycket ute och hittar på saker.. sen det som var vill bli är genom fritid. Känns lite som jag går i mammas spår, för gör exakt som henne, förutom att jag inte ska bli fritidsgårdsledare, det kan hon ju glömma hehe :)
ändå känner jag att det är lite surt att ha två år kvar... det känns verkligen nu att jag har gått i denna skolan länge ! gick ju priv innan jag kom in i ettan.. tänk detta året skulle jag EGENTLIGEN ta studenten.. men nene.. fuckar man saker&ting i skolan så blire så.. ncncncnc

Idag är det ju Fredag, Måste verkligen till överby för att köpa en ny plattång, min andra e sönder, en platta är sönder, en funkar, men det går inte att platta ändå..
Sen tror jag det blir resturang med pöööjkarn, Pontus,sebbe, isola trorja..
Och sen träffar jag Nog min älskling som jag har saknat så !

Hörs senare.

Puss // beeecc

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNälla kan du svara på mina frågor?



Umgås du med Pontus hela tiden?

Varför umgås du bara med killar (har du tjejkompisar ens? )

Är du dig själv hela tiden ?



Jag har alltid tyck att du har sån jävla go personlighet, du är inte blyg va?



Tacksam för svar.

2011-09-12 @ 22:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0