tomt.

 



Godmorgon allla sööta !
Jag har precis vaknat typ, och har precis hoppat ur duschen. Så underbart att duscha på morgonen .. Pigg blir man också !:)
Jag väntar på att mormor ska messa mig och säga till när vii ska åka, Ska åka och handla och så :) hehe

Senare idag får jag se vad det blir.. För att det spöregnar och så. kanske bara blir en mysig hemma kväll? ah , det lär det ju blir.. vill absolut inte vara ute i detta äckel väder.
Fan också, det som var så underbart fint väder igår, så ska det spöregna idag när det e sista helgen på sommarlovet, fuck life, haha nee men.. tycker vi förtjänar att ha det dom sista dagarna.

Nu hoppa min Kisse currie katt upp i mitt knä och ska gosa, slickar mig i ansiktet och allt, wannabe dog? haha.. han är verkligen otroligt söt min lilla katt..
Nu skajag fortsätta goosa med han, samt vänta på att mormor ska höra av sig.

Hörs sen maybe...

Pussilipuss

// Beecc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0