torsdag ?

  Visst har man en så söt mamma? I love you!
                                                 Jag somna runt klockan 06:00 i morse & vakna runt 12:00, dvs så har jag bara sovit 6 timmar.. det är inte bra för mig, för för för lite sömn :( jaja, Det är redan torsdag idag, fuck vad tiden går fort, snart skola ju..
Fint väder idag också, har allt legat i solen i allafall en timma oh hoppas på att jag fått lite färg.

Vad ska man göra idag egentligen ? Just nu Ligger jag i sängen och lyssnar på björn rosenström. HAHA´han är så jävla kkung !
Finns ingenting att göra idag ändå, antingen ut, eller ligga hemma ! yey ..

Hörs senare!

// beeecc

Kommentarer
Postat av: Anonym

det går segt med bloggen? nu får du ta tag i det!

2011-08-09 @ 23:19:28
Postat av: Anonym

föörlåt, jag håller på ! :)

2011-08-15 @ 11:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0