Feeest hos Mange..

  För det är fest hos mange.. lala.. gud vad störande och ha den jävla låten på huvudet.. den sög första gången jag lyssna på den, men de blir bara bättre och bättre? men även fast jag vet innerstinne att den är sämst ! fuck den nu..
Så idag är det fredag och vill ni veta vad jag gör? äsch, det kanske ni redan har fattat .. jag sitter hemma, och så ska det fortsätta :( Tråkiga jävla sommarlov .. jag som ville att det skulle bli bättre än förra året, men jag lovar er, det finns inget som slår förra sommarlovet INGET ! även fast jag har träffat min prins i sommar , den finaste i mitt liv, så är han ju fortfarande i Finland och jag sitter här som ett fån och bara tråkar och tråkar ! eeeeyy vänta.. måste PISSA brb...

TILLBAKA.. :)  vart var jag.. jo sommarlovet ja.. alla är dryga, lata, ingen vill hitta på något.. vad är det för något? Vem vill inte ha sitt sommarlov som ett minne? jag saknar nästan skolan, och det är ju lite över gränsen? eller hur? komigen människor , är det ända ni kan supa er fulla varje dag ?, däcka,? sälja knark? hur lever ni egentligen? smutsigt liv.. som ni borde kasta bort och börja umgås med mig  på ett normalt sätt? hehe .. för jag är inte som er stackarna ! pinsamma töntar .. pussilipuss... Men nog om er, TAGGA NÄSTA SOMMARLOV. ! och då menar jag det verkligen, blir ju andra bullar än att sitta hemma då.. för då är jag 18 juee, nästan 19 ;) Då får ni akta er på vägarna också, körkort ska det va nästa sommar, ta åt er asså.. håll er borta ! :)

Nää nu fan, nu ska jag krypa ner i sängen, ligga här i 360 dar och vänta på nästa sommar lov.. typ. !

Hörs senare, eller i morgon !


Puss // Beeecc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0