Fucking Måndag.

Jag säger bara en sak.. FITTLIV, att allt ska vara så tråkigt hela tiden och att det inte händer någonting? att det bara ska springa runt falska horungar som pratar skitsnack, hörde saker senast igår som en sån liten fitta Filip har spridit runt.. hur orkar du ? Snälla getalife ditt lilla pundarsvin, bara för du lever på dina droger och vissa har ett bättre liv än dig så behöver du inte förstöra för andra.. det räcker väl med att du förstört ditt eget liv? TÖNT !
Förlåt för jag säger namnet rakt av, men man ska stå för vad man säger och menar, sån är jag.. varför skriva ut saker på en blogg som ska läsas av folk, och så fattar dom ingenting om det man skriver? därför nämner jag namn och annat, plus att jag står för vad jag säger !

Nu glömmer vi såna människor och går in på Dagen istället ;) Monday today och solen skiner lite lite .. bättre än igår, ska inte klaga :) Ska nog göra mig iordning snart.. herregud klockan är redan halv 4, sjukt.. har knappt ätit frukost.. haha !
Väntar på ett Emil ska smsa så träffar jag nog han en stund, sen får jag se vad vi hittar på .

En grej till, Fallensdagar 2011 sööög, lägg av nu folk, vissa vad det går för , det händer ju ingenting på Fallens längre !

Hörs senare..

Pussilipuss // Beeeecc


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken stor bild du la in...

2011-07-18 @ 15:33:01
Postat av: Anonym

spela roll, det blev lite fel. hehe

2011-07-19 @ 01:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0