Fucking torsdag !


 
Godmorgon mina kära bloggläsare ! :)
Sitter och kollar på tv, Min kära disney channel , i love you !
Mår inte alls så bra idag, och min hals e helt kass... Låter som en anka när jag försöker prata, det är hemskt :(
Funderar starkt på att få tag i någon go människa idag som hänger med och solar.. SOLARIUM, det e tråkigt väder ute, regn&blååst.. och jag bhöver verkligen få färg på mig nu.. Sen ska jag kolla om någon vill vara istan en stund.. för mig att några ska spela idag ..fallensdagar börjar ju lite smått idag vettu ! :D
Men jag tror inte folket har vaknat än.. alla sover ju bort sina dagar, det har till och med jag slutat med ;)
och vad FAN är det för fel på facebook ? när jag trycker någonstans så står det såhär..---> 

Det går inte att komma år kontot just nu.

Ditt konto är inte tillgängligt just u på grund av ett problem med webbplatsen. Vi räknar med att lösa problemet inom kort. Vänligen försök igen om några minuter.


asså eiiiiiri, blir förbannad för jag måste fiixa grejs på facebook nu ju, :( jävla skit sida..

Anyway, Så nu är min Älskling i Finland.. jag saknar han redan ! det svider att inte kunna ha kontakt med han hela tiden :( och det är så tråkigt, tiden går segt.. känns som om han har vart borta en vecka, men det är bara en dag, det är bara för att han är i mitt Fucki`N huvud hela tiden .. Nä nu får jag acceptera läget, han kommer om två veckor. Harry, Jag älskar dig ! ;*

Nu fick jag svar här av Sabina.. ska ta och fråga henne om hon har lust att hänga med till stan, annars får jag fråga någon annan .. hörs senare.


Pussilipuss // beeeecc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0