Ganska så död !

 Godmoooorniish ! Har bild brist... därför får ni se en bild jag redan tror ni har sätt :)
Vad tycks förästen, ska jag göra med videoinlägg? eller vad tycker ni !?
Solen skiiiner ute idag, riktigt härligt, har suttit ute en liten stund och solat.. självklart kommer dom som sommarjobbar hos eidar förbii, när man ligger där halvnaken liksom..
Men jag ska nog ut i det skööna vädret om ett par timmar.. har lite grejer att göra först innan.. som duscha tex! :)
Torsdag idag, så i morgon kommer älsklingen hem ! saknat han verkligen...
Nu ska jag sätta på högmusik och städa mitt rum så jag somnar gott i natt..haha!
Hörs senare..

Pussilipuss /Beeeecc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0