Godmorgon !

   Godmorgon ! Vakna precis upp, och gud vad jobbigt det var att vakna idag.. trodde ju jag låg breve min älskling, men IKKE sa pikke :( saknar han redan..
Men men han kommer tillbaka ! :D
Ska strax göra mat och göra mig iordning hade jag tänkt, sticker till stan med micki och fixar mitt bankkort och solar solarium !
Sen sitter det inte fel att vi åker ut till Gamledal , sätter och vid vattnet och solar ! Underbart.. Ska allt försöka bli så brun som möjligt nu, har inte hunnit solat så mycket :( men det kommer !

I morgon ska min gammelmormor äntligen få göra operationen, Hoppas att det kommer bli bra, hon är starkt, och har gud vid sin sida !! Så det kommer och SKA gå bra !

Ska försöka blogga lite mer nu också, har blivit rätt dålig på det.. Igen..

Nä, Nu får jag sätta fart och ta itu med dagen,vi hörs senare.

Puss //beec

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0