Linnen

  Godmorgon! Vakna upp av Harrys Väckarklocka, låter som in i helvete, men det är tur att man gick upp tidigare idag, annars hade jag nog sovit ett par timmar till, och jag måste sluta sova bort mina dagar. Han har åkt till jobbet TRÅKIGt, så sitter hemma nu och känner mig väldigt uttråkad, blir nog att köpa chips och massa tjockis saker sen och sätta på en go film !
Har tre Nya linnen också, söta va? dom ser så mycket bättre ut på än när dom ligger där på golvet. haha! men dom är faktiskt jätta söta ! :)
Snart är det fredag , då åker jag och mamma till Grebbestad det brukar vi ju göra varje år. Då lär det bli ännu mer Linnen, skor och kläder när jag kommer hem, Kärlek !:)
Behöver nya piercingar också till Naveln och till tungan.. Min navelpiercings kula har jag fått stoppa in i munnen för jag tappa tung piering kulan, så behöver absolut nya nu :)

Och Sommarlovet, det går sååå fort, det är ungefär en och en halv månad kvar bara :O Sen börjar skolan igen, ooh nej jag längtar inte, men brukar vara så att dom två sista veckorna på sommarlovet brukar man längta till skolan, då saknar man sina lärare ;) och dom flesta i klassen .

Nu ska jag städa lite och så hemma..

Puss // beeeecc

Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOGGA MERAAAAAAA!!!

2011-07-11 @ 23:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0