Sommaren rullar..






ÅÅh vad dålig jag vart på att skriva , förlåt.. :( men jag har faktiskt inte haft tid, har inte vart hemma..har vart i grebbestad över helgen och gjort en massa skoj, det har vart härligt ! Bilderna är från Grebbestad..
Seen har jag vart hos Harry i två dagar nu. Det är första gången jag kollar datorn nu på dom dagarna.. meenn.. HEHE, inte för att vara sån, jag fuskar lite.. har Facebook i mobilen(A)
Nu får jag se vad sommaren har att bjuda på... Min käära lilla Harry åker till finskalandet i två veckor :( Kommer bli hur tomt som helst, och tråkigt.. :( Ligger ensam i sängen också, väääldigt tomt ! Hoppas det går fort dom tvp veckorna ..  !
Nu har jag tänkt mig att lägga mig ner och försöka sova!

Pussilipuss!

// Beeecc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0