Svaren..

habbibi om Dags att Våga !:
fråga: hej, vad ska man ha för stolek på kuk enligt dig?:D

svar: Det spelar inte så stor roll för mig, enligt mig är sex något som ingår i ett förhållande, och man tycker ju om han för den han är. och inte för hur stor kuken är  ;)


Fråga : tupac
har du någonsin haft trekant? hur många kukar har du sugit på samma gång? hur gammal e den äldsta du har legat med?
e du knullsugen nu?

Svar: Nej det har jag faktiskt inte, håller mig till en ;)
på samma gång? En är väl ganska så normalt?
Den äldsta jag har vart med är 21
Nej inte direkt !

Fråga: Emely
Här har du några frågor! =)

Rider du fortfarande?
Hur länge har du och Harry varit tillsammans nu?
När tog du din navelpiercing, och gjorde det ont?

Svar: Nej tyvärr så gör jag inte det, det är verkligen synd, för jag saknar det enormt!
Svårt att säga exakt hur länge vi har vart med varandra nu, men det är nog ungefär 3 veckor.
Tog min navelnpiercing i 8:an, så det var ju några år sen nu ! Det gör ondare i öronen kan jag lova dig, navel piercing är verkligen ingenting jag ångrar !

Fråga: Anonym om
Fråga: vart köper du ditt löshår? :D

Svar: Det är olika, jag brukar vara kolla runt lite på internet och söka på olika sidor där dom har löshår och tar det som verkar bäst :)

 Bjarne// Norge
Fråga: Det verste du har gjort hele ditt liv

Svar: Vad roligt med Norska läsare :D Hmm, Det värsta jag har gjort i mitt liv, jag kommer faktiskt inte på så mycket, kanske såna saker som jag har gjort fel mot min mamma men det har alltid löst sig mellan oss, men sånt är nog värst.

Kalle
Fråga : Vem har du vart mest kär i

Svar: Ska jag vara helt ärlig så har jag aldrig vart så kär som jag är nu, Harry heter han :)

xXx
Fråga: Äger du en dildo? o.O
Svar: Det gör jag !

pebban
Fråga:när ska vi träffas din chonge?? ;)<3

Svar: Hej Sebbeee ! :) det är bara att höra av dig när du har tid så kan vi ses ! :)

jesper 
Fråga : Har du sugit? :D :D

Vilka stälningar har du haft sex på? :D<3

Svar: Yes det har jag ! dom flesta du kan tänka dig :P


Kringlo
Fråga:  vad har du för skostorlek? ;D <3

Svar: Det är olika från skor till skor, vissa 36, vissa 37 och vissa 38, men inte mer än det :)

tja! ´
fråga : ska du till fallens :D ?
Svar: Jag vill dit, beror på vädret !



monikaaa
Fråga :fran skala 1-10 hur mycket alskar du din blattebrorrr? :*

Svar: haha bästa kroat, i love you, över tio lååångt över tio bror ! :D

Shako¨
Fråga:hmmmm, vad tycker du om mig :p

Svar: Du är riktigt snäll, en liten mini gangster också ! ;)

Sabina
Fråga: Vad är det pinsammaste du har gjort ? <3
Svar: Jag kommer faktiskt inte på något just nu :O men du vet ju det mesta <3

amanda :)
Fråga: vartköper du ditt löshår ?
<3
puss av syrran amanda <3

Svar: Jag har svarat på samma fråga lite längre upp :)

Jesper
Fråga:Skulle du kunna ha sex med mig? :D <3

Svar: Nepp, Jag har världens finaste och underbaraste pojkvän så nene ;) <3

Anonym
Fråga:Använder du Löshår? och varför?

Svar:ja det gör jag ! :(  Jag önska att jag inte skulle behöva använda löshår, men har förstört det så mycket med färgning och plattången ! mitt hår är verkligen kort, och har gått av ganska mycket.. så är ganska så tvungen !:/


Tack för alla frågor ! Hoppas ni fick tillräckligt med svar . Fortsätt gärna följa min blogg också !
I love you !


// beeeecc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0