Det är inte lätt när det är svårt, MEN ... ?

  Det är skönt när det är hårt !
                                                                  Godmorgon, och förlåt för jag inte bloggar så ofta längre som förr,  Fick en kommentar på bloggen där det stod `` Varför bloggar du inte längre?jag kollar varje dag men det händer inte så mycket:( `` Hehe, Gulligt, Men jag har faktiskt inte så mycket tid, eller ingen ork, Jag försöker så mycket jag kan :) Jag tänkte att jag kan slänga in ett kort inlägg nu när jagändå sitter vid datorn och plattar håret !
Hm.. Man kan ju säga att jag har sommarlov nu , allt är klart, och har ingen skola förän på tisdag då det är avslutning, sen det RIKTIGA SOMMARLOVET! Mitt förra sommarlov 2010 var ju det bästa , men 2011 ska bli så mycket bättre ! det man får hoppas på är att det ska bli lite mer sol detta året bara.

Fredag idag, dvs HELG.. Och ingenaning vad man ska hitta på, Tycker vädret är lite tråkigt:( men jag är inte så speciellt inne för att hitta på något idag ändå.. Men vi får väl se vad dagen har att bjuda på.

Nu ska jag fortsätta att platta mitt hår, och försöka äta lite.

Och.. Min gammelmormor Ligger på sjukhus IGEN... så bara gud vet, men vi får hoppas på det bästa, och jag vet att hon har gud vid sin sida!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0