Fucking Lördag.

   Jag slänger in ännu ett till inlägg, två dagar i rad, Grattis Beeeeeeecc!
Jag svär på allt , jag har ALDRIG haft en sån här tråkig helg på vääldigt länge, fredagen var väl så okay, men idag är det fan katastorf, har vart hemma hela dagen och så lär det förbli, för det finns inte ett piss att göra.
Jag vill att det ska hända något snart? rädd att sommarlovet blir likadant, inte finnas något att göra? jag är så tom på fantasi, please people help me? träffa mig och hitta på saker med mig? för jag har inte en bleeekaste aning vad fan man ska göööra! GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD, vad fucktup !

 BRA DAG.. ELLER??
-inte sovit något nästan.
-ont i nacken.
- jag har till och med spelat kort(skit gubbe) med mig själv.
- Finns inget att göra.
- Är sur.
- Ensam hemma, ingen att prata med.
- Gammel mormor är fof på sjukhus.

TYCK SYND OM MIG! haha, Ne men.. Fan, Jag måste börja planera mina dagar, annars blire såhär, och jag får ju skylla mig själv egentligen.

Är det bara jag som har det så här tråkigt eller finns det fler där ute? haha..

Orkar inte skriva mer nu.

Pussilipuss..


// Beeeccc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0