Hatar platta håret..

   Godmorgon, Klockan är 12:00 och jag sitter oh plattar håret, det tråkigaste som finns, speciellt när det tar en timma att platta eftersom jag har så jävla lockigt hår, det gillar jag inte..jag börja platta håret runt 10 årsåldern VARJE DAG.. man kan sägaatt jag plattar det två gånger om dagen, sen 10 år.. nja jag börja nog inte göra det varje dag , det var väl ibland då, men när jag var 12 iallafall då blev det flera gånger om dagen, dvs att jag har hållt på och slitit med plattången snart sex år.. det e så synd att man inte föddes med rakt så slapp man förstöra sitt hår :(

anyway, så är det torsdag idag och har dagen helt fullbokad !

Har vaknat så här tidigt nui flera dagar, kommer ju dö i förtid om det fortsätter såhär ;) haha...

Nu ska jag fortsätta platta håret hörs senare!


Puss // Beeeec

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0