Sommarlovet Närmar sig ! :D



Sommarlovet 2011 Börjar Närma sig, Sjukt härligt. Över här ser ni tre bilder från förra sommaren,Riktig saknad är den sommaren ! Men nu jävlar, nu ska det bli av det som var förra!

Kom precis hem från skolan och stan, började skolan halv 12 idag, vi som hade kören skulle bara dit och öva i en halvtimma, för i morgon är det ju skolavslutning då ska vi sjunga för hela nisse, Lite jobbigt är det ju för att jag,josse och Bexx står längst fram, men ändå så vet vi alla att jag gillar stå mitt i centrum så det är ändå väldigt roligt.
SÅ sista dagen i morgon, YEEYY !

Har också vart i stan, handlat lite, köpt nya skor också, KÄRLEK ! Ett par ljusrosa, vill inte köpa för mycket, för nästa månad ska vi åka och shoppa i en hel helg jag och mamma :)
Nu ska jag duscha sen får jag se vad man ska hitta på !

// Beeeecc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0