Efterblivna sega åsna

 Oooh Gud hheeejj, Längesen nu .. Jag är seg som bara den att sätta mig ner och ta min tid på att blogga.. speciellt när man inte har så mycket att skriva om egentligen..Går i skolan.. har faktiskt blivit NIF ledare nu också.. börjar jobbaa på onsdag brorshan.. Pengar rullar in som dom ska , det går bra nu, det gå bra nu, kompis det går bra nu ;)

Hade fått lite frågor på bloggen som någon ville att jag skullr svara på, skulle ju till och med vara roligt om du sa vem du var som fråga? intressant ju...

SNälla kan du svara på mina frågor?

Umgås du med Pontus hela tiden?
Varför umgås du bara med killar (har du tjejkompisar ens? )
Är du dig själv hela tiden ?

Jag har alltid tyck att du har sån jävla go personlighet, du är inte blyg va?

Tacksam för svar.


Ja, Det gör jag. umgås med Pontus  varja dag, fast... det är nog varje dag.. och om det skulle vara någon dag vi inte umgås.. då träffar vi ändå varandra.. träffas gör vi varje dag iallafall, men vi umgås nog lika mycket hehe !

Varför jag umgås med killar? Jo det är så va att jag har svårt att träffa nya tjejer, har alltid haft svårt att lära känna dom.. klarar inte av att umgås med dom bara, Killar är roligare på alla viss.. och jag älskar mina pöjkar. SJÄLVKL
ART har jag tjej kompisar med.. men inte så många..känner en del tjejer så.. men om jag ska säga hur många jag umgås med så äre nog.. max 3 stycken, om man räknar med dom jag umgås med i skolan ;)

Ja, Jag är mig själv hela tiden, Jag är en sån som har såna jävla humörsvängningar vääääldigt ofta.. Men det är sån jag är.. så jag är mig själv. varför ska man vara någon man inte är liksom..

ååh, taaack .. gulliga.. vem du nu är :) Nej jag är verkligen inte blyg, tycker om att bjuda på mig själv !:)


NU ska jag sova ..

Pöösss // beeecc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0